Dog Whisper
Dog Whisper
Dog Whisper
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Partner Ja/Nee
First steps here in DW Emptyza jul 07, 2012 11:06 am van Wame

» Goden Gezocht - Aarde, Vuur en Lucht -.
First steps here in DW Emptydo feb 09, 2012 6:49 am van Shimaera

» Kletshoekje
First steps here in DW Emptydo jan 05, 2012 3:54 am van Sunset

» First steps here in DW
First steps here in DW Emptydi jan 03, 2012 6:57 am van Cheche

» [RPG] Dog Paradise
First steps here in DW Emptydi jan 03, 2012 5:52 am van Sunset

» Gebieden voor de goden?!
First steps here in DW Emptyma jan 02, 2012 12:51 am van Shedy

» To explore
First steps here in DW Emptyzo jan 01, 2012 5:29 am van Sunset

» When the sun shines, i'm gone
First steps here in DW Emptyzo jan 01, 2012 2:19 am van Cheche

» [RPG] A Hopeless Prayer
First steps here in DW Emptyzo jan 01, 2012 1:34 am van Cheche

Team
Admins Reno Moderators -
Affiliates
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Dan kun je je Button naar Reno Pm'en. Alle buttons moeten 130x60 zijn. Wanneer onze button op jouw site staat, zetten wij die van ons hierop. First steps here in DW Gebieden

 

 First steps here in DW

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Shedy

Shedy


Vrouw Berichten : 35

Honden Profiel
Leeftijd: 3
Soort: Spierwitte Husky met blauwe ogen
Partner: Who is the right one for me?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyvr dec 30, 2011 4:56 am

Met haar neus bij de grond loop ze kwispelend door een nieuw gebied. Haar witte vacht glinsterd in de felle zon. Stap voor stap ging ze verder tot ze een heerlijk koel plekje vond bij een van de duizenden rotsen. Met haar tong uit haar bek bekeek ze alles aandachtig en rook allerlei nieuw geuren. Dit moest het zijn, hier kon ze haar nieuwe leven op bouwen. Eventjes sluit ze haar ogen waarna haar oren beter ging horen. De vogels fluiten vrolijk en niet ver van haar vandaan zat een kleine konijntje te knabbelen aan het gras. Plots voelt ze een shaduw over haar heen en haar fel blauwe ogen komen gelijk tevoorschijn. "Wie ben jij?" vroeg ze nieuwsgierig en opgewek. Ze was niet langer een van de eerste.

(Het is kort maar ik moet er nog eventjes in komen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Berichten : 14

Honden Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Soort: Husky
Partner: Nog geen

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyza dec 31, 2011 4:28 am

Met korte stappen bewoog de husky zich voort. Ze was nog niet heel groot, maar was al behoorlijk aan het groeien. Nog even en ze was net zo groot als een volwassen huksy. Sunset ging zitten en likte aan haar poot. Waar was ze? Dit leek niet op de plek waar haar huis in de buurt was. Een grijns verscheen op haar bek. Het was gelukt, ze was weg. Ineens zag ze twee fel blauwe ogen en kromp ineen. Een witte herder keek haar vriendelijk aan. "Wie ben jij?" vroeg ze nieuwsgierig en opgewek. Was dit dier te vertrouwen? Zo was het een slecht dier, dat haar zo pijn deed. Bang drukte ze zich op de grond. Als teken van onderdanigheid, maar ze deed het niet eens bewust.

-Hopelijk kan je er iets mee, ze is niet echt een prater-
Terug naar boven Ga naar beneden
Shedy

Shedy


Vrouw Berichten : 35

Honden Profiel
Leeftijd: 3
Soort: Spierwitte Husky met blauwe ogen
Partner: Who is the right one for me?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyza dec 31, 2011 4:48 am

Een pup of eigenlijk een jonge hond stond voor haar. Blijkbaar was de hond nogal geschrokken van haar en ging direct in onderdanigheid. De witte teef staat op en schud zich eventjes uit waarna ze voor de pup ging zitten. "Hey, kleintje je hoef niet zo bang voor me te zijn hoor. Ik ben goed" Zei ze met een moederlijk stem en keek haar met felblauwe ogen aan. "Wat doet zo'n jonge hond hier alleen? Dat kan gevaarlijk zijn" Het kon gevaarlijk zijn zonder een roedel die je kan opvoeden en beschermen. Ze staat weer op en loop een klein stukje naar voren. En gaat lager tegen de grond sluipen maar kijk nog eventjes de kleine aan. "Ga je mee jagen?" Shedy's maag begon namelijk al behoorlijk te knorren en het kleine bruine konijnte dat lekker zat te grazen zou niet langer veilig zijn. Ze nu nog een paar stappen terwijl ze de jonge hond in de gaten bleef houden. Ze moest er niet aan denken dat het gevaar zou lopen. Dit leek wel een dejavu van vroeger. Hoe haar moeder haar leerde jagen alleen was zij nu de jonge hond en stond haar moeder voor der. Een traan ging eventjes over haar wang, ze weet nog precies toen hoe haar ouders te dood veroordeelt werd. Ze waren te oud om nog een slee te rekken en daarom werden ze dood geschoten. Hun eigenaar was een koude en ze was blij dat hij het niet overleefd had. Ze schud haar kop, nee vroeger was vroeger en nu is nu.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Berichten : 14

Honden Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Soort: Husky
Partner: Nog geen

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyza dec 31, 2011 5:07 am

De witte hond stond op en schudde zich uit, waarna ze voor sunset ging zitten, en haar vriendelijk aankeek. Sunset keek met bange ogen terug. "Hey, kleintje je hoef niet zo bang voor me te zijn hoor. Ik ben goed" Zei ze met een moederlijk stem. Dezelfde stem als haar moeder had gehad, tegen de andere.. "Wat doet zo'n jonge hond hier alleen? Dat kan gevaarlijk zijn" vroeg de witte hond toen. "Ik... Ik ben verstoten.." fluisterde Sunset. Harder praten durfde ze gewoon niet. Toen stond de witte hond op en liep een stukje naar voor, en keek toen nog naar haar. "Ga je mee jagen?" Sunset liep naar haar toe. "Graag." zei ze zacht. De witte hond zakte door haar poten en deed een paar stappen, terweil Sunset voelde dat ze haar in de gaten hielt. Sunset zag dat het konijn hun rook, en dat de witte hond in gedachten was, dus schoot ze snel op het konijn af, sprong er op en doodde het. Ze draafde terug naar de witte hond en legde het konijntje voor haar neer. Ze hoorde haar maag knorren, maar wachtte uit gewoonte eerst tot de andere hond had gegeten, maar tot haar schrik zach ze dat er een traan over haar wang liep. Voorzichtig liep ze naar haar toe, en drukte haar lichaam tegen dat van de witte hond. "Niet huilen, wat is er?" vroeg ze zacht, terweil ze de warmte van de andere hond voelde. Wauw, waarschijnlijk was zijzelf dan sterk onderkoelt, want het voelde alsof ze in een kokende pan lag. Ze sloot even haar ogen, en opende ze toen weer. "Sorry als ik koud ben." zei ze snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shedy

Shedy


Vrouw Berichten : 35

Honden Profiel
Leeftijd: 3
Soort: Spierwitte Husky met blauwe ogen
Partner: Who is the right one for me?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyza dec 31, 2011 5:36 am

Plots staat de zwarte witte husky pup voor haar met het konijntje en ze kijkt door de tranen heen en probeert het te verbergen. Helaas ziet de jonge hond het en kroop tegen haar aan. Eventjes tilt ze haar poot op uit verbazing maar geef al snel een kleine lik over haar kop. Ze haar een goed gevoel hierbij. De jonge hond had het heel erg koud voelde ze. "Sorry als ik koud ben." zei de pup snel. Even sluit Shedy haar blauwe ogen. "Het is al goed, bedankt!" Ze kijk naar het dode konijntje. "Eet jij maar eerst, zo werkt dat bij een roedel. Degene die het vangt heeft na de leider de eerste recht. Dus samkelijk eten" Zei ze met een kleine glimlach op haar snuit. Voor het eerst na de ongeluk dat ze weer samen eet met een andere hond. Snel staat ze op en springt ze in de hoog in de lucht en grijp met haar tanden een vogel vast waarna ze weer voorzichtig met haar pootjes weer op de grond terecht komt. Een kijkt met een scheve kop naar de andere hond en laat de vogel vallen. "Ik weet niet eens hoe je heet? Ik ben Shedy" zei ze terwijl een zuchtje wind door haar vacht heen blaast. Even doet ze haar ogen dicht en laat de wind haar gezicht strelen maar open al snel haar ogen en kijk de jonge hond aan afwachtend op haar antwoord terwijl ze een paar kleine hapjes van de vogel nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheche

Cheche


Vrouw Berichten : 65

Honden Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Soort: Australian Shepherd
Partner: No, really?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyza dec 31, 2011 6:22 am

-Ik kom inbreken, als het mag [a]-

Met grote sprongen rende Cheche over de landschappen van Dogwhisper. Ze vond het heerlijk hoe de koele wind haar oren op lieten waaien. Vreemd genoeg stelde het haar een beetje gerust, hoewel ze nooit helemaal rustig zou kunnen zijn. Cheche was nou eenmaal een drukke, opgewekte hond. Maar dit karaktertrekje paste eigenlijk niet in haar algemene karakter. Ze was namelijk niet zo lief en blij als ze er nu uitzag, hoe ze over die velden rende. Haar hart was gemaakt van ijs, werd haar vaak verteld. Dat kon nog eens kloppen ook. Het teefje was geen aardige, eigenlijk precies het tegenovergestelde. Ze had een hekel aan alle andere honden. Sommigen kon ze nog wel verdragen, maar bij de meeste ontmoetingen die ze had liep het uit in een gevecht. Zelf was Cheche trots op deze status. Ze voelde zich er machtig door, hoewel niet iedereen voor haar intimidatie viel. Ach ja, zolang er maar die paar honden waren die wel bang voor haar waren, vond ze het prima.
Plots kreeg ze de geur van andere honden in haar neusgaten. Ze snoof ze diep in en probeerde de plaats te ontdekken waar deze geur vandaan kwam. Een blinde waas kwam voor haar ogen. Meteen zag ze een kans om een paar nieuwe honden toe te voegen aan de lijst van geïntimideerde honden. Zo snel haar poten toelieten, racete ze achter de geur aan. In de verte zag ze twee honden. Ze waren beide wit, maar één had een zwarte rug. Cheche kon nog een klein gedeelte van het gesprek opvangen alvorens ze zich naast de twee honden plaatste. "Ik weet niet eens hoe je heet? Ik ben Shedy," zei de volkomen witte teef. Cheche grijnsde. "En ik heet Cheche," zei ze ongevraagd. Ze wist dat het niet naar haar bedoelt was, maar ze kon het niet laten er een antwoord op te geven. Ze merkte dat er een prooi tussen beide honden lag. Met een hongerige blik staarde ze ernaar. Als ze een beetje geluk had, kon ze straks ook genieten van een gratis prooi. "Ik mag vast ook wel wat van dat overheerlijke voedsel dat daar ligt, niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shedy

Shedy


Vrouw Berichten : 35

Honden Profiel
Leeftijd: 3
Soort: Spierwitte Husky met blauwe ogen
Partner: Who is the right one for me?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyza dec 31, 2011 6:39 am

'Natuurlijk mag je inbreken, juist gezellig'

"En ik heet Cheche," hoorde de witte teef achter haar en snel keek ze richting de andere hond. Het gaf haar geen goed gevoel en beschermend ging ze voor de nog onbekende jonge hond staan. Iets gaf haar een moedergevoel en dat ze haar moest beschermen hoe dan ook. "Wat wil je Cheche?" vroeg ze zo vriendelijk mogelijk.
"Ik mag vast ook wel wat van dat overheerlijke voedsel dat daar ligt, niet?"Shedy kijkt met haar fel blauwe ogen naar haar en de jonge hond's haar prooi "Voor voedsel moet je niet bij ons zijn, wij hebben het gevangen en wij zullen het opeten" zei ze streng met een zachte ondertoon. Ze ging liever niet in gevecht, ze probeert het te vermijden maar als het moet zou ze wel vechten ter bescherming van de andere hond. Ze zag nog steeds de onderdanig hond voor zich die net nog bang voor haar was en die haar troostte terwijl ze haar eigenlijk niet kende. Voorzichtig doet ze een paar stappen naar voren en kijk recht in de ogen van de hond. "Ga alsjeblieft weg?! Zei ze streng en wijs. Vechten was niet een goede optie en dat zal het ook nooit zijn. Ze kijk naar de jonge hond en daarna weer naar Cheche. Ze snapte het niet waarom sommige honden zo waren maar zou lang ze trouw zou zijn aan zichzelf zou zij nooit zo worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Berichten : 14

Honden Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Soort: Husky
Partner: Nog geen

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyza dec 31, 2011 10:09 pm

De hond tilde wat verbaast haar poot op, waardoor Sunset geschrokken een stap opzij deed. "Het is al goed, bedankt!" zei de hond. Sunset keek haar aan, en deed toen aarzelend weer de stappen terug, tegen de warme vacht van de witte hond aan, en sloot haar ogen, terweil ze een briesje tegen haar vacht voelde en rilde. "Eet jij maar eerst, zo werkt dat bij een roedel. Degene die het vangt heeft na de leider de eerste recht. Dus samkelijk eten" Zei ze met een kleine glimlach op haar snuit. Sunset keek haar aarzelend aan, en rukte toen een klein deel van het konijn af, en at het op. De witte hond sprong op en hapte een vogel uit de lucht. "Ik weet niet eens hoe je heet? Ik ben Shedy" zei ze. "Ik ben Sunset." zei ze zachtjes. Zou ze het vragen? Ja. "Shedy... Ik.. Zou je het leuk vinden om... Om... Om mijn pleeg moeder te zijn?" ze stapte bij de vacht weg en ging tegenover Shedy zitten.
Toen hoorde ze een andere hond, en schoot bang tussen de voorpoten van Shedy. "En ik heet Cheche," zei ze ongevraagd. Sunset bleef bang onder de witte hond. Cheche keek met een hongerige blik naar het konijn wat zij had gevangen, en de vogel er naast. "Ik mag vast ook wel wat van dat overheerlijke voedsel dat daar ligt, niet?" vroeg de hond. Toen begon Shedy weer te praten. "Voor voedsel moet je niet bij ons zijn, wij hebben het gevangen en wij zullen het opeten" zei ze streng met een zachte ondertoon. Nu pas merkte Sunset de onaangename sfeer die er hing. Shedy deed een paar stappen naar voren, maar Sunset vertikte het om dichter naar de vreemde hond te gaan. "Ga alsjeblieft weg?! Zei ze streng en wijs. Sunset keek toe hoe dit zou aflopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheche

Cheche


Vrouw Berichten : 65

Honden Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Soort: Australian Shepherd
Partner: No, really?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyzo jan 01, 2012 2:05 am

[Mooi =3]

Haar binnenval werd niet zo heel goed opgevangen door beide honden, hoewel de jongste teef wijs haar mond hield en het niet duidelijk liet merken dat Cheche’s aanwezigheid ongewenst was. De ander, Shedy, daarentegen leek geleidelijk aan een beetje in de aanval te gaan tegen haar. ”Voor voedsel moet je niet bij ons zijn, wij hebben het gevangen en wij zullen het opeten,” klonk het bijna afkeurend. Cheche’s grijns veranderde door deze opmerking snel. Haar mond werd een rechte, verbeten streep en haar ogen knepen samen. ”Dus je wilt het niet delen met mij?” siste ze. Het antwoord wist ze natuurlijk allang al, maar misschien kon ze deze hond nog een beetje op andere gedachten brengen door haar kwade kant naar boven te halen, wat ze met veel plezier deed. Ze keek naar de kleinere en veel jongere hond. Ze liet haar ogen diep in die van haar boren om een beetje respect af te dwingen. ”Luister maar niet naar je moedertje,” gromde ze met een lieve toon in haar stem. Ze had geen idee of deze jonge hond de pup was van de oudere, maar daar zou ze snel achterkomen. ”Want van jou mag ik vast wel een stukje van dat verrukkelijke eten daar, toch?” Ze liet haar woorden eindigen in een dreigende grom om duidelijk te maken dat ze het eten echt wilde, dat het geen een of ander sarcastisch grapje was. Daarna keek Cheche weer naar Shedy, die voorzichtig naar voren kwam. Het zag eruit alsof z een held op sokken was, alsof ze zich voor wilde doen als iemand die ze helemaal niet was. Want zo zag ze er ook niet uit, als een dappere hond. Maar die gedachte had Cheche al heel snel over andere honden. Zij was natuurlijk wel dapper, altijd al geweest, en andere honden lagen gewoon onder haar, dat kon niet anders. ”Ga alsjeblieft weg?!” Cheche wilde angstgeur ruiken, maar kreeg haar lolletje niet. Shedy leek zich goed groot te kunnen houden, in tegenstelling tot het jongere teefje. Cheche liet een spottende lach horen en keek met een twinkeling in haar ogen naar de witte teef voor haar. ”Ik luister niet naar jou, madam,” zei ze uitdagend. Ze zette haar achterpoten stevig op de grond zodat ze elk moment een aanval tegen kon houden. Hoewel ze niet verwachtte dat een van beide honden haar aan durfden te vallen. Ze zou het wel zien, hoe deze poedeltjes reageerden op haar brutaliteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shedy

Shedy


Vrouw Berichten : 35

Honden Profiel
Leeftijd: 3
Soort: Spierwitte Husky met blauwe ogen
Partner: Who is the right one for me?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyzo jan 01, 2012 5:54 am

Cheche liet een spottende lach horen en keek met een twinkeling in haar ogen naar Shedy
”Ik luister niet naar jou, madam,” Een lichte grom onsnapt er uit de bek van de witte teef. Even ging ze klaar staan om te aanvallen maar schudde licht haar kop. Nee ze wou niet gelijk al gaan vechten voor alleen maar een prooi. De teef was niet een gevaar dus het zou zonde zijn om er tegenin tegaan. Ze kijkt naar haar prooien, ze had geen trek meer gekregen door het bespottelijke gedrag van de teef. De slimste ding om te doen was gewoon het te negeren. Ze pakt het konijntje en keer haar rug naar de teef. "Neem die vogel maar, het is het niet waard om ervoor te vechten! Prooien zat hier" Zei ze slissend vanwege haar bek eigenlijk vol zat en ze gaf een seintje dat de jonge hond genaamd Sunset mee moest lopen. Voorzichtig zet ze een stap vooruit, kijk met een snelle blik richting de andere teef een loop weg. Ze vond dat ze het konijntje mee moest nemen. Sunset had het gevangen dus die mocht het opeten hoe dan ook. Plots herrineert ze zich iets. Sunset had haar iets gevraagd voordat Cheche haar abrupt verstoorde. Wat was het ook weer? "Shedy... Ik.. Zou je het leuk vinden om... Om... Om mijn pleeg moeder te zijn?" dat was het. Even dacht ze erover terwijl ze verder liep. Een pup onder de hoede nemen dat is een flinke klus. Ze keek naar Sunset en glimlacht terwijl ze nog steeds de konijn draagt. Waarom niet? Ze moet bescherm worden maar ook de harde leven leren kennen. "Ik zou graag je pleegmoeder willen zijn Sunset! Zou ik je Sunny mogen noemen als bijnaam?" vroeg ze fluisterend maar toch ook opgewekt. Shedy kijk om, ze had het vreemde gevoel dat de confrontatie met de andere hond nog niet over was maar ze hoopte dat ze er naast zat.

(Beetje flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Berichten : 14

Honden Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Soort: Husky
Partner: Nog geen

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyzo jan 01, 2012 6:37 am

”Dus je wilt het niet delen met mij?” siste Cheche, na het antwoord van Shedy. Sunset gromde zacht, en wachtte op wat de andere twee zouden doen. Zij zou zich er niet mee bemoeien. Maar blijkbaar dacht de andere hond daar anders over. De ogen van de hond boorde zich diep in die van Sunset, waardoor ze bang naar achter liep. ”Luister maar niet naar je moedertje,” gromde ze met een lieve toon in haar stem. Moeder... Een echte moeder had ze nooit gehad. Met een pijnlijke blik in haar ogen wendde ze haar kop af. ”Want van jou mag ik vast wel een stukje van dat verrukkelijke eten daar, toch?” Ze liet haar woorden eindigen in een dreigende grom om duidelijk te maken dat ze het eten echt wilde, dat het geen een of ander sarcastisch grapje was. Sunset reageerde niet, dit was niet haar zaak, dit zou Shedy oplossen. Ze keek naar Shedy. Die pakte het konijn en keerde haar rug van de teef. "Neem die vogel maar, het is het niet waard om ervoor te vechten! Prooien zat hier" Zei ze slissend vanwege haar bek eigenlijk vol zat en ze gaf een seintje aan Sunset, dat ze moest lopen. Meteen sprong Sunset gehoorzaam op, en met een zwiepende staart huppelde ze naar voor, waar ze weer ging zitten en wachtte op Shedy. "Ik zou graag je pleegmoeder willen zijn Sunset! Zou ik je Sunny mogen noemen als bijnaam?" vroeg ze fluisterend maar toch ook opgewekt. Sunset keek haar met blije ogen aan. "Tuurlijk! Dank je wel!" ze ging weer naar Shedy toe, toen ze opgeschrokken werdt door een donder. Sunset schoot onder de voorpoten van Shedy. "Wat is dat?" Vroeg ze bang. Onweer had ze nog nooit gezien, of gehoort. Ineens schoot er een felle straal door de lucht. Maar inplaats van nogmeer weg te duiken, keek Sunset geïntresseert naar het witte licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheche

Cheche


Vrouw Berichten : 65

Honden Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Soort: Australian Shepherd
Partner: No, really?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyzo jan 01, 2012 11:44 pm

Met een gemene blik in haar ogen zag Cheche hoe de jonge, witte teef haar kop gekweld wegdraaide toen Cheche haar iets had toegesnauwd. Een glimlach trok haar mondhoeken stijf omhoog, maar snel liet ze deze weer verdwijnen. Shedy was in een vijandelijke houding gaan staan en stond op het punt aan te vallen. Cheche deed hetzelfde en gromde hard. Ze liet haar staart naar achter staan om aan te geven dat ze klaar was voor een gevecht. Ze wilde die prooi graag genoeg om er een bloedbad voor aan te richtten. Daar kwam bij dat het al een tijdje geleden was dat ze voor het laatst een fatsoenlijke maaltijd had gegeten. Maar net op het moment dat Cheche verwachtte dat Shedy aan zou vallen, liet die haar houding vallen en keerde haar de rug toe met het konijn in haar bek.”Neem die vogel maar, het is het niet waard om ervoor te vechten! Prooien zat hier,” gaf ze sissend toe. Cheche kon alleen maar dom grijnzen naar de rug van de witte teef, die het jongere teefje beviel hetzelfde te doen. ”Braaf, popje,” blafte Cheche alvorens ze zich op haar vogeltje stortte. Gratis prooi was altijd een overwinning, ze voelde zich helemaal gloeien van binnen. Ondertussen luisterde ze het gesprek tussen de twee teefjes af. ”Ik zou graag je pleegmoeder willen zijn Sunset! Zou ik je Sunny mogen noemen als bijnaam?” Cheche grinnikte. Shedy en Sunny. Het klonk lachwekkend, maar dat kon ook liggen aan haar vage gevoel voor humor, die alleen maar vager werd zodra ze iets had overwonnen. ”Tuurlijk! Dank je wel!” was de reactie van “Sunny”. Opnieuw liet Cheche een knorrende grinnik horen. Ze beet de laatste stukjes vlees van het lijkje af en likte daarna zorgvuldig haar lippen af. ”Pas maar op, Sunset, als je pleegmoeder je net zo op gaat voeden als ze zelf is opgevoed, zul je het niet lang uithouden met mij in de buurt,” blafte ze met een gemene lach naar de twee honden een eindje verderop. Het was een belediging voor Shedy, maar ook een belediging voor Sunset. Twee vliegen in één klap. Plots schoot er een felle lichtflits door de lucht en een hard gedonder volgde. De grond leek eventjes te schudden en Cheche keek met grote ogen naar boven. Haar staart zwiepte ongerust van links naar rechts. Ze was niet snel bang, en was ook niet bang voor onweer. Tenminste, dat probeerde ze zichzelf altijd te vertellen. ”Wat is dat?” klonk het bange stemmetje van Sunny, en Cheche moest even lachen. Ze probeerde zichzelf weer een beetje te vermannen en verstopte de trilling in haar stem. ”Dat bedoel ik nou,” probeerde ze zo hard mogelijk naar de roepen. Ze keek naar de lucht en zag hoe deze donkergrijs was geworden. Het begon langzaam te regenen, en het werd steeds harder. Al snel was Cheche’s dikke vacht doorweekt. Ze schudde zichzelf uit, wetend dat het niet veel zin had omdat het toch wel weer nat zou regenen binnen een paar luttele seconden. Op zulke momenten wenste ze dat ze iemand had die haar kon beschermen van de dingen waar zij bang voor was. Iemand die haar niet uit zou lachen wanneer het stoere teefje zielig in elkaar kroop van angst. Iemand die haar gerust zou stellen. Waarom had ze niet zo’n iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shedy

Shedy


Vrouw Berichten : 35

Honden Profiel
Leeftijd: 3
Soort: Spierwitte Husky met blauwe ogen
Partner: Who is the right one for me?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyma jan 02, 2012 1:17 am

”Pas maar op, Sunset, als je pleegmoeder je net zo op gaat voeden als ze zelf is opgevoed, zul je het niet lang uithouden met mij in de buurt,” blafte Cheche naar Shedy en Sunset als belediging maar de witte teef gaf er niks om. Ze moest zich in houden, ze wijzer dan zo'n jonge naïve hond. Ze doet haar ogen dicht zodat ze haar gedachtes rustig kon houden. Plots komt er een harde knal en Shedy's ogen springen met grote ogen open en ze kijkt richting de teef genaamd Cheche die blijkbaar toch wel bang was voor onweer. Sunset was onder de voorpoten van Shedy gedoken en de witte teef geeft een klein glimlachje naar haar waarnaar ze een paar stappen naar achteren doet. "Wat is dat?" vroeg Sunset bang. Shedy kijkt naar de felle en donkere lucht en voor de regen over haar gezicht heen lopen. "Dit heet onweer Sunny, De hemel is boos en maak daardoor een paar harde klappen maar echt gevaar is het niet" Shedy bleef naar de lucht kijken en een valse grijns komt op haar gezicht tevoorschijn voor haar was dit een teken dat ze zich niet moest beledigen.”Dat bedoel ik nou,” probeerde Cheche zo hard mogelijk naar de Shedy en Sunset te roepen. Met een snelle blik kijk ze naar de andere teef, en ze rent plotseling met een fikse snelheid op de teef af en probeer haar in haar nek te krijpen en haar tegen de grond aan de duwen. Ze had een blinde vlek voor haar ogen en kon zo niet haar lichaam in controle houden. Het leek wel alsof ze werd bestuurd door de onweer maar haar roedel van vroeger gingen altijd vechten zodra het ging onweren dus waarschijnlijk heeft het daarmee te maken.

(Nog steeds flut Sad AAAAAAAH en Cheche pas maar op Shedy valt aan (al ben ik niet een goede rpg vechter XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Berichten : 14

Honden Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Soort: Husky
Partner: Nog geen

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptyma jan 02, 2012 9:07 pm

”Braaf, popje,” blafte Cheche alvorens ze zich op haar vogeltje stortte. Sunset keek haar moeder verbaast aan. "Waarom doe je dat?" vroeg ze wat verbaast. Ze ging zelf naar het konijntje en at het een klein stukje van. Na een paar happen had ze genoeg, haar maag moest wennen aan dat ze ineens eten had. Ze schudde zich uit, en schoot weer onder de buik van Shedy toen ze nog een donder hoorde. ”Pas maar op, Sunset, als je pleegmoeder je net zo op gaat voeden als ze zelf is opgevoed, zul je het niet lang uithouden met mij in de buurt,” blafte Cheche met een gemene lach naar de twee honden een eindje verderop.
Sunset richtte haar kop naar de grond. "Als Shedy me slecht opvoed, maakt dat mij niet uit, ik ben al blij dat íémand me opvoed. Blijkbaar ben jij slecht opgevoed." zei ze zachtjes. De eerste lange zin die ze uitsprak. ”Dat bedoel ik nou,” probeerde ze zo hard mogelijk naar de roepen, toen Sunset bang bij de volgende knal inelkaar kromp. "Dit heet onweer Sunny, De hemel is boos en maak daardoor een paar harde klappen maar echt gevaar is het niet" zei Shedy. "Waarom is de hemel boos?" vroeg ze nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheche

Cheche


Vrouw Berichten : 65

Honden Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Soort: Australian Shepherd
Partner: No, really?

First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Emptydi jan 03, 2012 6:57 am

Beheerst en rustig als Shedy haar nieuwe pleegpup vertelde wat onweer was, opgefokt en bang als Cheche zich van binnen voelde. Ze probeerde haar staart, die zenuwachtig heen en weer zwiepte, met alle macht in bedwang te houden. Dat stomme rotding, waarom hing hij niet gewoon stil? Plots werd haar aandacht even afgeleid door een klein, hoog piepstemmetje. ”Als Shedy me slecht opvoed, maakt dat mij niet uit, ik ben al blij dat íémand me opvoed. Blijkbaar ben jij slecht opgevoed.” Het was Sunny die met haar pup-achtige stem zachtjes tegen Cheche in probeerde te gaan. Cheche liet een gemene grijns zien en wilde er bij op reageren, tot een nieuwe bliksemflits haar aandacht weer opeiste. Toch liet ze een grauw horen, bedoelt naar Sunny, om aan te geven dat ze niet zo’n grote bek moest opzetten tegen haar, want ze kon erg gemeen uit de hoek komen. Maar plots zag Cheche vanuit haar ooghoeken dat de witte teef Shedy haar kant op rende en voor ze kon reageren hing het teefje aan haar nek. Cheche werd naar beneden gesleurd en blafte kwaad, terwijl ze met alle macht probeerde zich te bevrijden van de verrassend sterke greep. Ze maaide wild met haar poten heen en weer en hoopte Shedy zo iets aan te doen. ”Moet je niet een beter voorbeeld geven waar je pleegdochtertje bij is?” snauwde ze haar hijgend toe. Ze doelde op het feit dat Sunny vast met grote ogen zou staren naar haar nieuwe moeder die met een andere hond aan het vechten was. Dat was geen goede opvoeding, nu al niet. Met een laatste, krachtige afzet van haar achterpoten kreeg Cheche het voor elkaar om Shedy van zich af te gooien. Daarna wierp ze zich zelf weer op het teefje en probeerde haar poten in bedwang te houden terwijl de Australische herder haar bek wild naar voren duwde en naar Shedy’s gezicht hapte. Het spierwitte teefje had geen flauw idee waar ze aan begonnen was, dat stond wel vast. Ze zou er dus ook niet makkelijk mee wegkomen.

[Slecht ;l]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





First steps here in DW Empty
BerichtOnderwerp: Re: First steps here in DW   First steps here in DW Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
First steps here in DW
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog Whisper :: Zemya :: Nova Rocks-
Ga naar: