Dog Whisper
Dog Whisper
Dog Whisper
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Partner Ja/Nee
Het Verhaal van Dog Whisper Emptyza jul 07, 2012 11:06 am van Wame

» Goden Gezocht - Aarde, Vuur en Lucht -.
Het Verhaal van Dog Whisper Emptydo feb 09, 2012 6:49 am van Shimaera

» Kletshoekje
Het Verhaal van Dog Whisper Emptydo jan 05, 2012 3:54 am van Sunset

» First steps here in DW
Het Verhaal van Dog Whisper Emptydi jan 03, 2012 6:57 am van Cheche

» [RPG] Dog Paradise
Het Verhaal van Dog Whisper Emptydi jan 03, 2012 5:52 am van Sunset

» Gebieden voor de goden?!
Het Verhaal van Dog Whisper Emptyma jan 02, 2012 12:51 am van Shedy

» To explore
Het Verhaal van Dog Whisper Emptyzo jan 01, 2012 5:29 am van Sunset

» When the sun shines, i'm gone
Het Verhaal van Dog Whisper Emptyzo jan 01, 2012 2:19 am van Cheche

» [RPG] A Hopeless Prayer
Het Verhaal van Dog Whisper Emptyzo jan 01, 2012 1:34 am van Cheche

Team
Admins Reno Moderators -
Affiliates
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Dan kun je je Button naar Reno Pm'en. Alle buttons moeten 130x60 zijn. Wanneer onze button op jouw site staat, zetten wij die van ons hierop. Het Verhaal van Dog Whisper Gebieden

 

 Het Verhaal van Dog Whisper

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Reno
God of Water
Reno


Man Berichten : 71
Leeftijd : 25

Honden Profiel
Leeftijd: 3,5 jaar
Soort: Husky
Partner: Love won't be the best thing on earth,

Het Verhaal van Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Het Verhaal van Dog Whisper   Het Verhaal van Dog Whisper Emptyvr dec 30, 2011 12:56 pm

In een prachtig paradijs genaamd Dog Whisper gebeuren vreemde dingen..
Dingen waar honden nooit over durvden te dromen..


Vier goden komen dit gebied in. Ze komen hier met één doel, Ontdekken waarom deze vreemde dingen gebeuren hier in Dog Whisper. Iedere god bezit zijn eigen element. Deze elementen zijn Vuur, Aarde, Water en Lucht. De honden doen hun uiterste best om het geheim achter al die rampen te vinden. Maar tot hun grote spijt vinden ze naar eeuwen zoeken geen enkele aanwijzing. Maar op een avond brak de sterke band tussen deze vier goden. "Ik weet wat deze rampen veroorzaakt, of eerlijk gezegd wíe" Sprak Azuro - god van vuur - vurig uit. Zijn ogen brandden in die van Kasai - god van aarde -. "Jij Kasai, Jij! Jij veroorzaakt al die rampen!" Sprak hij uit waarna hij opstond. "Ik heb je gezien! Ik heb gezien hoe jíj die aardbeving veroorzaakte! Ik ben niet scheel hoor!" Schreeuwde hij naar Kasai, Die fel gromde. "Wat?! Geef je mij nou de schuld?! Misschien ben jij het wel!" Kasai sprong op, en ging met een dreigende houding voor Azuro staan. Azuro deed sprecies hetzelfde. Grommend stonden ze tegenover elkaar. Reno - god van water - sprong snel tussen hen. "Niemand is de schuldige hier! Deze rampen kunnen niet veroorzaakt zijn door één van ons!" Sprak hij vastberaden uit waarna hij beide honden aankeek. Azuro's ogen knepen zich tot spleetjes. "Denk je dat? Misschien heeft Kasai het niet gedaan..Maar JIJ!" Sprak hij fel uit. Reno probeerde er kalm onder te blijven en schudde zijn hoofd. "Waarom zou ik? Geef me een rede." Sprak hij uit. Hij keek Azuro aan, maar deze sprak niet terug. Aan zijn zure gezicht zag Reno dat hij er niet anders over ging denken. Azuro haalde plots onverwachts uit met zijn boot, en raakte Reno's borst. Een flinke brandende snee werd zichtbaar. Reno keek woest op. Zijn hoofd schoot naar voren waarna hij flink in Azuro's bek beet. "Waag het je, dat ooit nog te doen!" Schreeuwde Reno vervolgens naar Azuro. Maar deze had hem allang de rug toe gekeerd. "Wat doen? De waarheid vertellen?" Sprak hij uitdagend uit. Plots schoot Kasai naar voren en viel Azuro meteen aan. De woede in Kasai was te voelen. Storm - god van lucht - keek met open mond toe naar het schouwspel. De drie honden vochten wild met elkaar. Totdat ze abrupt stopten en Storm aankeken. "Jij bent bijna nooit afwezig tijdens zo'n ramp zelf..misschien .. ben jij het wel!" Schreeuwde Kasai woedend uit. Toen Kasai zich klaar maakte om Storm sprong Reno ertussen. Zijn oren stonden plat in zijn nek. "Stop!" Schreeuwde hij uit. "Zien jullie nou niet wat er met ons gebeurd? Straks krijgen we nog oorlog!" Sprak hij fel uit naar de drie. "En wat denk je wat er gebeurd met de wereld als onze band kapot gaat?" Schreeuwde hij. De drie andere goden keken hem droog aan. Waarna Azuro gromde. "Het is al te laat, Reno! Ik ben hier weg, zoek het jullie maar uit!" Toen Azuro klaar was met spreken loste hij op in een vlam. "Je denkt dat je de baas bent, Reno. Met je toespraken altijd, ik ben weg hier. Goodbye!" Sprak Kasai uit, waarna ook hij verdween. Reno keek om naar storm, die wild met zijn hoofd schudde. "Goed gedaan hoor." Sprak hij uit,waarna hij opging in stof. Reno slaakte een zucht en keek kort naar de sterren. Ruzie, Waarom net nu?

Na enkele dagen sticht elke god een roedel op..
en daarmee begint ons verhaal..



Namen worden veranderd wanneer er echte spelers zijn voor de drie goden: Vuur, Aarde en Lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogwhisper.actieforum.com
 
Het Verhaal van Dog Whisper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog Whisper :: Algemeen :: Informatie :: Uitleg-
Ga naar: